Home

dinsdag 28 april 2015

My day in photos ~ Dinsdag 28 april 2015

Hii! 

Vandaag weer geen foto van mijn ontbijt, ik vergeet het gewoon, haha. 

Dit waren mijn lessen: Wiskunde, tussenuur, gym, 2 uur Cito & Nederlands. Tijdens het tussenuur heb ik een poging gedaan tot lezen, maar ik vond het toch leuker om te kletsen(:


Dit wás mijn lunch, weer de foto vergeten, het moet nog even in mijn systeem komen.


Hihi, mijn instagram account heeft 'al' 30 volgers! 


Tussendoor heb ik ook nog even piano gespeeld.


Qua huiswerk had ik alleen Frans en geschiedenis.



Na het huiswerk maken ben ik gaan douchen. Na het douchen probeerde ik een nieuwe make-up remover, hij ruikt heeeeerlijk! 


Na het eten was het tijd voor een rondje met het hondje. 



Ik sluit af met een slapende Minoes. 


De dag is nog niet helemaal voorbij, maar ik ga kijken of ik beter slaap als ik na 20:00 uur niet meer op iPad/telefoon ga.

Tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike