Home

woensdag 29 april 2015

My day in photos ~ Woensdag 29 april 2015

Hii! 

Reken voortaan maar gewoon niet op een foto van mijn ontbijt, hahaha! Dat gaat em niet worden.

Dit waren mijn lessen vandaag: Frans, Engels, 2 uur Cito & geschiedenis. Mentoruur viel uit dus ik kon lekker thuis eten. 


Daarna kwam Aimée langs om te oefenen voor piano, we spelen namelijk een vierhanden stuk, het klinkt heel erg mooi!


Yeah, de badkamer begint al ergens op te lijken. Ik kan niet wachten tot 'ie af is.



Dit was mijn to-do lijstje. Ik moest economie maken, maar ik snapte er geen zak van, ik vraag het morgen wel in de les. 


Daarna heb ik Sims gespeeld (:


Mijn ouders waren vandaag 16 jaar getrouwd! We aten zeer feestelijk, Ahum. Eerst groentesoep.


Een paar poffertjes.


En soya yoghurt.


Even de vlog van Mascha kijken!


Dit was het voor vandaag, tot morgen!

Liefs,
Maaike 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike