Home

woensdag 10 juli 2013

5W+H xbloggerloverx

Hi everyone!

Yeah! We hebben de 2000 gehaald! Ik ben echt heel erg blij!
En ik had beloofd als we de 2000 hadden gehaald een 5W+H artikel te doen over mijn blog.
Ik ga de hele dag feest vieren!
Nou hier komt ie; wie, wat waar, wanneer, waarom, hoe?

Wie? Samen met beau ben ik begonnen met bloggen.
Wat? We waren allebei benieuwd naar hoe het was om te bloggen, ik heb inmiddels wel 5 blogs gehad maar deze vind ik zelf het leukst om aan te werken, de andere blogs heb ik verwijderd. Ik had net als beau ook gwn de naam kunnen veranderen.
Waar? Bij mij thuis, op mijn kamer, we zaten aan het bureau. Vaak als ik aan mijn bureau zit denk ik terug aan dat moment!
Wanneer? Op een regenachtige zondag middag, vaak beginnen grote verhalen zo: Het begon allemaal op een regenachtige zondagmiddag. Haha
Waarom? Beau en ik waren nieuwsgierig naar hoe het was om te bloggen, hier hebben we beiden absoluut geen spijt van.
Hoe? We zijn naar blogger.com gegaan en hebben een blog aangemaakt.

Dit was het alweer! Beetje wijzer geworden ?
Ik ben in ieder geval heel blij.
Ik ga nu bezig met het artikel over mijn outfit van vandaag.
Iedereen super bedankt!

Kiss,
xbloggerloverx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike