Home

zaterdag 13 juli 2013

Mijn top 5 leukste films/series

Hi everyone!

Ik hou van lekker hangen voor de TV met een geweldige film of serie. Hier mijn top 5 leukste films en series
1. Castle. De laatste tijd ben ik samen met mijn moeder helemaal verslaafd aan Castle. Het is een humoristische moordserie. We kunnen helemaal stuk gaan om de stomme opmerkingen van Castle.
2. GTST, een dramaserie, heerlijk om naar te kijken! En nu zit ik de hele tijd op de 'spring levend' app om er maar achter te komen wie er is gevallen.
3. Letters to Juliet, deze film heb ik voor mijn verjaardag gekregen, een zwijmel film die je zeker een keer gezien moet hebben.
4. Avatar, een hele mooie film! De eerste keer dat ik hem zag begreep ik er niks van. Als je hem de voor de tweede keer ziet begrijp je het verhaal beter en is het een geweldige film.
5. The Devil Wears Prada, een hele leuke film voor fashionistas! Een echte aanrader.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike