Home

woensdag 10 juli 2013

My favorite summer look!

Hi everyone!

Zoals beloofd: Mijn favoriete zomer outfit.
Ik denk dat ik lekker meer outfits online ga zetten, upgrade!
Mijn look is stoer, maar toch vrouwelijk.
Als bovenstukje heb ik twee hemdjes 1 roze hemdje en 1 grijs hemdje.
Het roze hemdje doe ik eerst aan omdat het grijze hemdje aan de achterkant doorschijnt.
Het roze hemdje kost €7,50 en is te koop bij The Sting.
Het grijze hemdje doe ik er overheen, de prijs weet ik niet maar je kunt het hemdje kopen bij America 2 Day.



Bij deze outfit draag ik een perzik-roze kort broekje, met een leuk riempje erin, deze is €24,50 en is te koop bij The Sting.


Het grijs en perzik-roze past goed bij elkaar & geeft daarom ook een stoer maar toch vrouwelijk effect.
Als schoenen heb ik mijn nieuwe rode schoentjes, ze zijn €10,00 en te koop bij H&M.
Door de schoenen krijgt de outfit een vrolijke uitstraling.


Dan nu waar jullie zo benieuwd naar zijn..........!
De look in zijn geheel, zelf vind ik het een outfit die echt bij mij past. Stoer maar toch vrouwelijk.


Ik vond het erg leuk om met dit artikel bezig te zijn! En ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! De foto's heb ik zelf gemaakt, behalve van de hele outfit, die heeft mijn vader voor mij gemaakt. 

Kiss,
xbloggerloverx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike