Home

vrijdag 5 juli 2013

caviar nailss

Hi everyone!


Vanmiddag had ik een soort van "verwenmiddag" eerst een maskertje (zie vorige artikel) en daarna nagels gelakt. Ik had voor mijn verjaardag een "caviar nailss" set gekregen (zie hierboven). En omdat ik toch niet echt wat te doen had --> uitproberen! Samen met een vriendin ben ik lekker aan het klooien geweest (: maar het resultaat mag er dan ook zijn! Hieronder zie je hoe je het zelf kunt doen.
1. Als je nog nagellak op hebt, haalt het er goed af met nagellak remover.
2. Lak je nagels met een effen kleurtje, in dit geval is de kleur zwart


3. Wacht tot je nagels goed droog zijn, als je niet zo geduldig bent, gebruik dan de föhn.


4. Breng nu de topcoat aan.


5. Giet gelijk hierna de kaviaar parels over je nagel.


TIP: Doe dit boven een bakje zodat je de Kaviaar parels die in het bakje zijn gevallen, terug in het potje kunt doen, om opnieuw te gebruiken.

6. Xtra; Dip met het kwastje van de topcoat heel voorzichtig over de kaviaar parels, zo blijven de parels langer en beter zitten.
7. Klaar is Kees!!

Zelf vind ik dit super leuk om te doen. Het was voor mij vooral uitproberen.
Maar het resultaat mag er dan ook wel zijn (:



Ik zou dit zeker aanraden! Het is hartstikke leuk om mee bezig te zijn en het ziet er super-hip uit!

Kiss,
xbloggerloverx

   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike