Home

donderdag 11 juli 2013

Tag 25 vragen



AUG


  • Heb je huisdieren?

Ja, we hebben een hond genaamd Fado, een zwarte kat genaamd Minoes en tot vanmiddag hadden we 2 konijnen genaamd Nala (mijn konijn) en Suzan (konijn van mijn zusje), maar helaas is Suzan een paar uur geleden overleden :'(  

  • Noem 3 dingen op die op dit moment het dichts bij je liggen

Ipad, camera & tas. Ipad om te bloggen, camera om foto's te maken voor m'n blog en tas gewoon omdat het kan.

  • Hoe is het weer op dit moment?

Het is grijs en een beetje zonnig, geen lekker weer helaas.

  • Rijd je auto? Zo ja, heb je wel eens een ongeluk gehad?

Nee

  • Hoe laat stond je vanmorgen op?

8.15 uur, ik werd wakker gebeld door een of andere vage gast. 

  • Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Gisteravond.

  • Wat is de laatste film die je hebt gezien?
       De laatste tijd kijk ik niet veel films meer maar de laatste was letters to juliet

  • Wat staat er in je laatste smsje?

Hi, nog veel plezier in Denemarken, naar een vriendin

  • Wat is je ringtone?

Nok nok, iemand klopt op de deur :p

  • Ben je wel eens in een ander land geweest?

Ja, in Belgiƫ, Zwitserland en Frankrijk

  • Hou je van sushi?

Nope, ik hou niet zo van vis.

  • Waar doe je je boodschappen?
       Meestal bij de AH.
  • Heb je ooit medicijnen ingenomen om sneller in slaap te vallen?

Een keer, toen was ik heel erg ziek

  • Hoeveel broers/zussen heb je?

Ik heb 1 zusje Elze ze is 10 jaar.

  • Heb je een gewone computer of laptop?

Ipad

  • Hoe oud word je op je volgende verjaardag?

14, volgend jaar in juni.

  • Draag je contactlenzen of een bril?

Nee

  • Verf je je haar?

Een keer dip dye laten zetten, nooit meer!

  • Vertel iets over je planning van vandaag

Ik heb eigenlijk alleen maargeblogt. 

  • Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Vanmiddag toen het konijn van m'n zusje was overleden, die was echt heel lief.

  • Wat is de perfecte pizza?

Een middelgrote pizza, met veel tomatensaus, ananas, ui en kruiden.

  • Wat vind je lekkerder? Hamburgers of cheeseburgers?

Ik vind beiden niet echt lekker.

  • Heb je wel eens een nacht doorgehaald?
       Nee, ik val altijd in slaap

  • Wat voor kleur ogen heb je?

Blauw

  • Proef jij het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?

Nee, ik drink bijna geen cola, maar ik proef echt geen verschil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike