Home

woensdag 3 juli 2013

Review: Nutrious vitamin mask, sinaasappel

Hi everyone!

Het is vakantie (bijna dan) en dan moet je ontspannen! 
Daarom heb ik vanmiddag een lekker maskertje op gedaan (:
Het is een gelmasker.
Hij ruikt naar sinaasappel, voor de mensen die niet van sinaasappel houden (ik dus), gebruik deze beter niet.
Ik had van tevoren niet goed naar de verpakking gekeken en toen bleek het dus sinaasappel te zijn (blond!)
Het is een gelmasker dus het voelt lekker zacht en fris aan op de huid.
Het masker moet 5-10 minuten intrekken, daarna moet je het masker met een washandje van je gezicht af wassen.
Mijn huid voelt nu weer schoon & fris aan!
Ik zou dit masker zeker aanraden! (Behalve voor de mensen die niet van sinaasappel houden ^.^)
Hope you like!

Kiss,
xbloggerloverx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike