Home

maandag 29 juli 2013

Mexx Pure Pakket

Hi everyone!

Voor mijn verjaardag heb ik een Mexx Pure Pakket gekregen. 
Het leek me leuk om daar een review over te doen (beauty!)
Zo ziet mijn pakket er uit:


Er zit douchegel, parfum en bodylotion in het pakket.

De douchegel:



De douchegel ruikt erg fris en puur, hij schuimt lekker en voelt zacht aan voor de huid.

De parfum:



De parfum ruikt net als de douchegel puur en fris. Vaak heb je bij parfum dat als je hem opspuit, je een hele sterke geur ruikt. Dat is bij deze niet zo. Het flesje is klein dus je kunt hem handig in je tas meenemen!

De bodylotion:



De bodybutter ruikt echt heerlijk. Fris en puur, net als de parfum & douchegel. Het is geen harde bodybutter dus hij smeert lekker.
Vanmorgen heb ik tijdens het douchen de douchegel gebruikt, na het douchen de bodybutter op gedaan en als kers op de taart de parfum opgespoten. Ik ruik nu fris en puur naar Mexx :)
Ik zou Mexx zeker aanraden om te kopen. Het zijn erg fijne producten.

Kiss,
xbloggerloverx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike