Home

donderdag 4 juli 2013

shopblog!

Hi everyone!

Vandaag heb ik een shopblog voor jullie in petto.
Vandaag ben ik met 2 vriendinnen de stad in geweest.
Eerst gingen we met de klas een ijsje eten, ik had citroenijs OMG zoo lekker ;p
Daarna zijn we lekker gaan shoppen. Als eerste gingen we naar Claire's.
Daar heb ik een ring en een super cute kettinkje gekocht.
Dit is mijn ring:


En dit is mijn ketting <3:


Daarna zijn we naar de H&M gegaan. Echt I Love H&M!
Ik stormde gelijk af op een geel hemdje, eerst dacht ik: ' shiit neee! Die staat heel bleek in mijn gezicht, maar toen ik het hemdje ging passen stond ie heel leuk. Gelukkig :)


Daarna zag ik een superleuke houthakkers blous. Licht en donkerrood geruit.
Ik had dit echt al heel lang in m'n hoofd, op we heart it zag het er altijd zo ontzettend leuk uit!
Ik ben hem gaan passen, tot mijn verbazing stond ie echt super leuk!



Ik ben er echt super blij mee! Ik heb nu mijn houthakkers blouse aan en heb mijn ketting en ring om :)
Dit artikel kun je ook lezen op: http://reallifefashionista.blogspot.nl/                   
Dit was het weer voor vandaag.
I hope you like!

Kiss,
xbloggerloverx








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike