Home

zaterdag 16 november 2013

Bijkletsen + my week

Hi!

Sorry! Ik heb al bijna een hele week niet geblogd.
Ik heb daar een reden voor: school, leren, huiswerk, leren en nog eens leren. Bleeh! 
Ik zal jullie mijn week van dag tot dag vertellen.

Maandag: van 8.15 tot 15.30 uur school. Best lang eigenlijk. Vandaag ben ik er achter gekomen dat de klas zonder mij en een paar vriendinnen een feest heeft georganiseerd. Lullig! Niet dat ik ooit bij een feestje van hun zou willen zijn. Moeten zij weten. Verder was het wel een leuke dag.
Dinsdag: lekker kort schooldagje vandaag (: . We hadden een SO duits, haha ik ben heeel slecht in duits! 's Middags geleerd en huiswerk gemaakt. 's Avonds volleybal. Toen ik thuis kwam stond duits er op. Ik dacht echt van: "oke, je hebt een drie, wees er op voorbereid". Staat daar een 7,5. Haha.
Woensdag: lange dag, maar wel leuk. Niet veel gebeurd ofzo.
Donderdag: vandaag was ik vrij (: . Veeel huiswerk gemaakt en geleerd. 's Avonds expeditie robinson gekeken, ik vind het echt een leuk programma.
Vrijdag: Kort dagje, pianoles & the voice.

Dit was mijn week, niet heel bijzonder ofzo.

Lots of Love,
Sanne

3 opmerkingen:

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike