Home

vrijdag 22 november 2013

telefoonhoesje van hoesjemaken.nl

Hi!

Ik had pas contact opgenomen met het bedrijf: hoesjemaken.nl.
Ik had gevraagd of ik een hoesje mocht ontwerpen om die vervolgens op mijn blog te zetten.
Het mocht, superlief van ze!
Zelf vind ik hem heel erg mooi geworden.
Hier de foto's:

Zo ziet ie er uit als je hem opendoet.

Zo als je hem op de kop legt. 

Even een close-up van de super leuke achterkant:

Ik heb allemaal plaatjes van weheartit gehaald, die in een collage geplakt en toen op hoesjemaken.nl een hoesje ontworpen en besteld. Binnen 2 dagen had ik hem al binnen.
Ik geef deze webshop 4 sterren, omdat: je niet lang hoeft te wachten op je hoesje, het origineel is, leuke uitstraling van de webshop en ze een goede service hebben.

Ik ben heel blij met mijn hoesje (:
Ben je nieuwsgierig geworden? Ga dan snel naar hoesjemaken.nl en ontwerp jouw eigen telefoon hoesje.

Lots of Love,
Sanne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike