Home

maandag 4 november 2013

Bucket list

Hi!

Pas kreeg ik een tip van Beau. 
Ze zei dat het leuk was om een 'bucket list' te maken.
Maar wat is een bucket list?
Een bucket list is een lijstje met dingen die je wil doen voor je doodgaat.
Gelukkig duurt dat nog even. 
Hier is mijn bucket list:

- trouwen
- de wereld rondreizen
- helemaal losgaan op een feest
- de loterij winnen en alles kopen wat ik wil
- vwo diploma halen
- bekende journalist worden
- misschien moeder worden
- lieve vriendinnen
- wonen in new york
- in een villa wonen met een grote tuin erbij
- boek schrijven
- ontdekt worden

Ik ga zeker nog meer bedenken, maar op dit moment zijn dit mijn wensen. 
Ik zou je zeker aanraden om een bucket list te maken, dan kom je er echt achter wat eigenlijk je wensen zijn :)

Lots of Love,
Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike