Home

woensdag 6 november 2013

Cadeautje van webstash.nl

Hi!

Als het goed is hebben jullie afgelopen zaterdag een artikel gelezen over 'webstash.nl'.
Ze vond het een leuk artikel, yes! 
Als dank heeft ze me een cadeautje toegestuurd. Een gouden schakelketting (niet van echt goud hoor :p ) 
Zo'n ketting wilde ik al heel erg lang, hij is super gaaf.
Best veel meiden lopen met zo'n ketting. Dat komt omdat het natuurlijk een hele leuke ketting is.
Ik draag hem omdat ik hem leuk vind, niet omdat de rest van de meiden er ook mee loopt.
Ik heb een paar leuke foto's gemaakt, hier zijn ze:





Deze ketting is overigens niet te bestellen op webstash.nl, maar eigenlijk kun je hem overal kopen.
Hope you like!

Lots of Love,
Sanne

P.S. sorry voor de overbelichte foto's, ik ben bezig met sparen voor een betere camera! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike