Home

zondag 3 november 2013

Zondagtagdag #4. 25 leukste dingen

Hi!

Deze tag zal vast al wel bestaan, maar dit is mijn versie er van. Enjoy!

1. Leukste vak op school.
Engels, het is een wereldtaal, ook heb ik het nodig voor later.

2. Leukste stad in Nederland.
Dan kies ik toch voor Amsterdam, een mooie oude stad met veel leuke winkels.

3. Leukste boek.
Het Diner, van Herman Koch.

4. Leukste liedje op dit moment.
mannenharten van Nielson en Bløf.

5. Leukste sport.
Volleybal, ik speel inmiddels al 4 jaar volleybal, het blijft een leuke sport.

6. Leukste broodjeszaak.
Subway! I love subway. Broodje met sla, komkommer, tomaat en kalkoenfilet.....omnomnom!

7. Leukste TV zenders.
Hihi ik heb er maar even 'zenders' van gemaakt want ik kon echt niet kiezen :p
TLC & MTV, Amerikaanse en Engelse programma's kijken 'vind ik leuk'.

8. Leukste winkels bij jou in de stad.
Bruna & Hema, verder is er gewoon niks leuks.

9. Leukste serie.
CASTLE! You already knoww.

10. Leukste talentenshow.
In het begin (3 jaar geleden) zijn ze allemaal leuk. Maar na een tijdje vind ik het niet zo leuk meer.

11. Leukste studie.
Het duurt nog wel even voordat ik ga studeren, maar op dit moment lijkt 'journalistiek' mij heel erg leuk.

12. Leukste docent op school.
Ik ga natuurlijk geen namen noemen, maar mijn docent engels is heel leuk.

13. Leukste app.
Geen twijfel mogelijk: weheartit. 

14. Leukste tijdschrift.
Cosmogirl! De nieuwste trends, maar ook veel beauty tips&tricks.

15. Leukste film. 
The hunger games, zulke leuke films. Binnenkort komt deel 2 in de bios, ik ga er heen!

16. Leukste band/artiest.
Adele, ze maakt echt goede nummers.

17. Leukste modemerk.
Only.

18. Leukste duurste modemerk.
Chanel en Louis Vuitton. 

19. Leukste TV programma.
Cribs op MTV. Hihi, ik houd er van om grote villa's vanbinnen te zien.

20. Leukste reclame.
De reclame's van C1000 zijn altijd erg grappig.

21. Leukste muziekinstrument.
Piano, duhh.

22. Leukste stad waar je ooit heen wil.
New York. Of Londen. 

23. Leukste pretpark.
Walibi Holland.

24. Leukste bordspel.
Monopoly, blijft leuk.

25. Leukste moment van vorige week.
Mijn crush die voor 2 seconden naar me keek. Hahaha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike