Home

zondag 24 november 2013

#zondagtagdag #6 #nagellaktag

Hi!

Het is weer #zondagtagdag :D. Deze week gaat de tag over nagellak, ik vind hem leuk!

Uit hoeveel nagellakjes bestaat jouw stash?
Wij hebben thuis 1 grote bak met allemaal nagellakjes, bij elkaar een stuk of 50, denk ik.

Van welk merk bezit je de meeste lakjes?
Safari, meer dan de helft is van dat merk. Op nummer 2 staat essence.

Wat is de meest voorkomende kleur?
Ik heb niet echt 1 kleur die heel veel voorkomt, wij  hebben veel verschillende, maar wel rustige, kleuren.

Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Heel veel, maar er is er 1 in het bijzonder die ik graag zou willen hebben. Een zilveren lakje met een beetje glans, dat lijkt me een hele mooie kleur.

Welke nagellak draag je het meest? Schrijf de kleur en het merk op!
Ik heb meestal een doorzichtig lakje op, soms maak ik er nog stipjes op. Licht glanzende nagels staan heel vrouwelijk, netjes en het past overal bij. Het is een simpel lakje van de HEMA.

Bij welk lakje blijf je je afvragen waarom je die nog niet hebt weggegooid?
Een paar van safari, in het begin is safari nagellak heel mooi, maar als je de lak een maandje niet gebruikt, wordt ie klonterig en kun je hem helaas niet meer zo goed gebruiken.

Gebruik je base- en topcoat?
Basecoat gebruik ik nooit, topcoat gebruik ik  altijd.

Stempel je liever, of doe je nail-art met de losse hand?
Ik heb geen stempels, maar ze lijken me vrij irritant. Echte nail-art kan ik niet echt, maar meestal doe ik het gewoon met de hand.

Hou je van shimmers en glitters, of liever van een crème finish?
Stiekem, vind ik een klein glittertje wel heel leuk.

Voel je je kaal zonder nagellak?
Nee, vaak als ik mijn nagels met een kleurtje heb gelakt en het is er af, doe ik een klein weekje geen nagellak op, dat is puur om mijn nagels weer tot rust te laten komen.

Welke nagellak draag je op dit moment?
Een simpel, doorzichtig, lakje.

En dat was de nagellak tag. Ik hoop dat jullie hem leuk vonden.
Wat ik graag wil weten, wat is jouw favoriete kleur nagellak en waarom?
Laat het achter bij de comments, mail of twitter me.

Lots of Love,
Sanne









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike