Home

zondag 17 november 2013

#zondagtagdag #5 #Common White Girl

Hi!

Het is weer #zondagtagdag, tijd om te taggen (: .  Enjoy!

Favoriete Starbucks drankje: Haha, eigenlijk heb ik nog nooit starbucks gehad. Maar het lijkt me wel lekker.

Hoe lang duurt het voordat je klaar ben in de ochtend? Niet zo lang, 20 min ongeveer, ik doe mijn kleren aan, ik kam mijn haar, cover mijn puistjes en rode vlekjes weg, thats it!

Hoeveel selfies maak je op een dag? Nul, ik kan gwn geen foto's van mezelf maken, ze mislukken altijd, haha.

Hoeveel Instagram followers en foto’s heb je? Voor mijn blog heb ik nog geen instagram account, maar op mijn 'privé' account heb ik 73 volgers en 58 foto's. 

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop? Soms, ik denk meer bij mezelf van "lol" of "omg", hardop zeg ik het niet zo vaak.

Draag je weleens kledingstukken vaker dan 1 keer? Duhh! Ik ga toch niet iets leuks kopen om vervolgens maar 1 keer aan te doen?

Are you a racist? Nee, natuurlijk niet. 

Instagram, Twitter of Tumblr? Damn! Deze drie zijn allemaal leuk. Maar ik kies toch voor instagram.

Wat doe je het grootste deel van je tijd? School, huiswerk, bloggen, sporten, Ipad.

Wie zijn je favoriete YouTubers? Mascha, Teske, lifesplash en veracamilla.

Hoe vaak doe je je nagels? Ligt er aan of ik er zin in heb. Maar 1 keer in de 2 weken ofzo, ik ben nog niet zo handig met nagellak.

Ben je een shopaholic? Diep van binnen wel, maar ik spaar liever mijn geld op.

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien? Ik heb deel 2 één keer gezien, een super leuke film!

Heb je veel kleren? Dat valt reuze mee!

Maak je een foto van je eten vóórdat je het opeet? Nee. Wat is daar het praktisch nut van?

Draag je elke dag make-up? Ja. Maar meestal alleen coverstick.

Hoe stijl je meestal je haar? In mijn geval heeft stijlen niet zoveel zin, na een half uur heb ik alweer slag in mijn haar.

Zie je er altijd “presenteerbaar” uit? Denk het niet.

Lots of Love,
Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike