Home

zaterdag 9 november 2013

Zondagtagdag #4 'facts about me tag'

Hi!

Het is weer #zondagtagdag vandaag een tag met 'facts about me'. Hope you like!

Het is gewoon een lekker geluid, vooral 's nachts of in de tent.

Hihi, ik win liever dan dat ik verlies, dan nog maar eens proberen en nog eens.

Het is denk ik de puberteit, maar ik heb bijna altijd trek in iets, maar ik eet alleen fruit als ik trek heb.

Als ik ergens ben, wil ik zo veel mogelijk leuke herinneringen er aan over houden.

Ik blog, mensen kijken daarnaar, in 'real life' ben ik niet populair, gelukkig niet zeg.

Ik houd echt van vakantie :) Lekker niks doen, love it!

Ik ben echt een sloddervos, niet normaal. Mijn hele kamer is bezaaid met zooi :p

You already know, lekker warm en knus.

Ik ben absoluut iemand die NIET stil wil zitten, ik wil later heel veel van de wereld zien.

Ik ben zo'n ontzettende kluns, ik kan zulke 'awkward' dingen doen. :(

Dat was de tag voor deze week, hope you like.

Lots of Love,
Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike