Home

zondag 1 juni 2014

#zondagtagdag #! #NOM NOM NOM #Tag

Hi!

Door mijn 'om-de-dag' systeem, kan er niet elke zondag een tag online komen.
Daarom één keer in de twee weken! 
Enjoy your #zondagtagdag!

Wat vind jij lekker dat iedereen vies vindt (en andersom)?

Ik eet graag ontbijtkoek op mijn brood, tot nu toe kijkt iedereen daar heel raar van op. 

Ik lust absoluut géén kaas, terwijl de meest mensen dol zijn op kaas.

Wat kook je het liefst (en veel te vaak)?

Ik kook nog niet écht. Maar ik maak wel vaak smoothies of cupcakes. #omnom

In welk restaurant zou je het liefst elke dag eten?

De pizzaria 'San Remo' in Nes, Ameland. De pizza's zijn erg lekker, ook is het een leuk plekje om te zitten.

Als er een broodje naar je vernoemd zou worden, wat zou er dan op zitten en hoe zou het heten?

Speltbrood met sla, komkommer, tomaat, ei en aardbei. En de naam, 'broodje nét even anders'.

Deel een handige kooktip:

Kook met liefde!

Wat staat er nog op je food baking bucket list?

Regenboogtaart lijkt me erg leuk om eens te maken (en lekker!)

Zelf koken / Eten bestellen / Buiten de deur eten

Zelf koken veel leuker én voordeliger. Misschien zelfs wel lekkerder!

Ben je ergens allergisch voor?

Nee, ik vind wel dingen ongelooflijk vies (kaas, varkensvlees, vis, etc)

Wat is je food obsessie van de afgelopen tijd?

Alles met appel. Appeltaart, appelbollen, appelcupcakes, alles appel.

Wat is je favoriete toetje?

Ben en Jerry's 'cookie dough'. Dit toetje verdient echt een prijs. Als ik de kans zou krijgen zou ik zo in één keer die bak helemaal alleen opeten! (:


Dit waren de 10 tag-vragen. Tot over twee weken, bij een nieuwe #zondagtagdag

Liefs,

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike