Home

vrijdag 27 juni 2014

Birthday Diary

Hi!

Gisteren was ik (zoals jullie al wisten) jarig.
Ik heb natuurlijk niet stil gezeten, een klein verslagje van mijn verjaardag '14.

7:30 uur - Tijd voor cadeautjes! Nu iedereen nog thuis is. Ik heb super leuke cadeaus gehad! Onder andere een laptop! Heb wel de helft meebetaald ;)













11:00 uur - Om half 12 piano, dus nu echt op de fiets. Piano docent had een klein cadeautje, zo lief!














13:30 uur - Thuis & lunchen, heb mega honger!
15:00 uur - Opa & oma zijn er, daarna de andere opa en oma, tante en de buren. Zondag vier ik 'echt' mijn verjaardag.

18:00 uur - Alle visite weg, tijd om pizza te gaan maken!

De avond was niet erg bijzonder, wel de eerste aflevering van Castle seizoen 5 gezien :D


Ik heb een geslaagde dag gehad!

Liefs,
Maaike



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike