Home

woensdag 4 juni 2014

Mascha Feoktistova, Beautygloss

Hi!

Wie kent haar niet? Ze is ónmisbaar in de blogwereld.
Jawel, we hebben het over 'Mascha Feoktistova,' van 'beautygloss.'
*Ja ik heb de spelling van haar achternaam opgezocht op internet*
We gaan verder.
Zij was een van de eerste beautybloggers in Nederland, nu zijn ze er in overvloed.


Nu ze vlogt, check ik haar blog élke dag. 
Haar vlogs zijn zoooo leuuk!
Haar leven is erg boeiend. 
Door haar vlogs lees ik haar artikelen wel minder, meestal 'screen' ik die een beetje.


Ze is een beetje een 'voorbeeld' voor mij.
Alleen mag ze zich wat mij betreft af en toe wel wat mooier kleden, ze is zo'n mooie vrouw, dan moet ze zich ook zo mooi kleden. Hiermee bedoel ik niet dat Mascha er nooit leuk uitziet, integendeel. Ik vind 95% van al haar outfits geweldig. Maar als ze een keer iets simpelers aan heeft, vind ik dat best jammer, want ik weet hoe leuk ze er uit kan zien.

Wat vinden jullie van Mascha? En van Beautygloss?

Liefs,
Maaike




4 opmerkingen:

  1. O.o wat gemeen dat je haar kleding niet mooi noemt... ' ze moet zich mooi kleden? ' sorry, maar ik vind dat ze echt daarvoor haar best doet... Leuke blouse, kettingkje, sandaaltjes...enz e vraagt ook om kledingadvies, ze heeft gewoon een wat moelijk figuur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je begrijpt me verkeerd. Kijk je haar vlogs? Daar zie ik vaak dat ze even snel wat uit de kast trekt. Meestal is dat iets simpels. Af en toe kan dat echt geen kwaad. Maar ik vind het best jammer, want Mascha is een hele mooie vrouw, dat mag ze van mij best laten zien, toch?

      Verwijderen
    2. Ja ik kijk haar vlogs en dan zie ik juist vaak dat ze haar uitfit laat zien en dat is vaak juist niet even wat simpels, maar ik begrijp je punt wel hoor. Maar hoe zou je het vinden als je een buikje hebt dat bijna overal bij opvalt?

      Verwijderen
    3. Haar vlogs zijn leuk hè? Heel vaak is haar outfit inderdaad erg leuk, meestal denk ik: "Jeetje, wat ziet ze er weer leuk uit." Maar als het wat minder is dan ben ik eigenlijk een soort van 'teleurgesteld' omdat ik weet hoe leuk ze er uit kan zien, ondanks dat ze een buikje heeft.

      Verwijderen

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike