Home

donderdag 19 juni 2014

DIY verlanglijstje maken

Hi!


Precies over een week wordt ik 14. Joehoeee!
De standaard vraag die mensen je stellen vlak voordat je jarig bent: 'Wat wil je hebben?' Uhhh, geen idee? Dit antwoord willen we graag veranderen, want hier kan natuurlijk niemand wat mee. Let's go. Ik heb 4 tips om snel, eenvoudig ruim voor je verjaardag een lijstje af te hebben zodat je een antwoord kunt geven waar iemand wél wat mee kan. 

1. Eigenlijk heb ik deze tip al gezegd, begin op tijd! Half jaar, twee maanden, 3 weken, maakt niet uit zolang het maar voor je verjaardag is.
2. Ga na of je nog kleren nodig hebt, heb je bijvoorbeeld een nieuwe broek nodig, vraag dan een tegoedbon van de winkel waar ze leuke broeken verkopen. 
3. Ga het internet op. Bezoek 3 miljoen webshops, blogs, andere sites, doe inspiratie op, er schiet zo vast wel wat te binnen.
4. Weet je echt niks? Geld. Met een verjaardag kun je een 'flinke jackpot' binnenhalen. Als je dan een keer wat leuks ziet, hoef je er niet voor te sparen. 
Zelf heb ik voor tip 4 gekozen, ik ben namelijk aan het sparen voor een laptop (ik de ene helft, ouders de andere) en een camera. Hihi, ik heb pas een hele lijst gemaakt met hoeveel geld ik nodig heb, als alles goed gaat kan ik beide kopen. 


Ik hoop dat jullie er wat aan hadden!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike