Home

zondag 15 juni 2014

#zondagtagdag #watzoujedoenals #tag

Hi!

Het is weer #zondagtagdag, yeeahh. Ik vind tags invullen en maken een van de leukste dingen van het bloggen :). Sinds tijden heb ik weer eens zelf een tag gemaakt, love it! 
Enjoyy your #zondagtagdag.

Wat zou je doen als...

... Je de rest van je leven, elke maand, 1 miljoen zou winnen?
Gillen. Een keer flink shoppen en veel aan goede doelen geven. Als ik ouder ben (en ik heb gespaard) koop ik een grote boerderij in het bos, met een mega tuin en een geweldige inrichting. Haha, ik word al helemaal happy bij het idee alleen al.


... Je een baan kreeg aangeboden bij je favoriete merk?
De baan aannemen en er voor 100% voor gaan. Ook zou ik erg mijn best doen om hogerop te komen bij dat merk.

... Die leuke jongen (crush) je vroeg om met hem uit te gaan?
Eerlijk gezegd, geen idee. Ik heb geen ervaring met jongens/verkering/uitgaan. Gelukkig zijn de meeste mensen van mijn leeftijd onervaren, hopelijk ga ik het allemaal nog meemaken. 

... Je een 10 zou hebben voor wiskunde?
Mezelf afvragen waar het misging, haha. Waarschijnlijk gaat dit nooit gebeuren, ik ben alles behalve een wiskunde wonder. 

... Er een mandje met een jong poesje voor je deur zou staan?
De mand naar binnen halen, het poesje houden en hem verzorgen. Vrij onrealistisch dit, maar wel schattig. 

... Je een gratis studie mocht kiezen?
Ik heb echt geen idee wat ik wil gaan studeren, ik moet nog 4 jaar middelbare school. Ik vind zoveel dingen leuk, maar eventuele opties zijn: mens/maatschappij, journalistiek, interieur ontwerpen, zoiets.

... Lifestyle Like Maaike een groot succes wordt?
Gillen, juichen, feesten, blij zijn. En natuurlijk doorgaan met bloggen !

Dit was de #zondagtagdag voor deze week, tot over 2 weken!
Vonden jullie de tag leuk? Ik in ieder geval wel!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike