Home

maandag 9 juni 2014

TLC

Hi!

Als ik TV kijk, kijk ik het liefst naar TLC.
Er worden veel van die heerlijke zwijmelprogramma's uitgezonden.
Maar ook over fashion, food, lifestyle etc..
Leuke zender om naar te kijken dus.
Ik heb mijn top 3 van programma's die ik het meeste kijk op een rijtje gezet:
1. Say yes to the dress.


Bij dit programma zoeken toekomstige bruiden hun trouwjurk. Erg leuk om naar te kijken.

2. Breaking the Faith / Breaking Amish. 



Gaat over jongeren die 'ontsnappen' uit zeer streng gelovige gemeentes. Als ze daar eenmaal weg zijn, krijgen ze professionele hulp om een nieuw leven op te bouwen. Erg interessant. Het geeft je ook een beeld van 'zo kan het ook' ik heb het eigenlijk heel goed thuis.

3. NY ink.


Het gaat over een tattooshop in NY. Wat die tattoo artiesten daar maken zijn geen tattoo's, maar gewoon hele kunstwerken. Ik zou zelf niet zo'n grote tattoo willen, maar heel misschien later, een 
g-sleuteltje aan de binnenkant van mijn pols.

Kijken jullie ook TLC? Weten jullie nog meer leuke programma's?

Liefs,
Maaike

1 opmerking:

  1. TLC vind ik soms ook leuk pm te kijken, maar dan vooral say yes to the dress bridesmaids.

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike