Home

maandag 23 juni 2014

Mijn droomauto('s)

Hi!

Ik zat op weheartit om even wat inspiratie op te doen en toen zag ik dit plaatje:

Wat een leuk autootje! 
Ik dacht bij mezelf: "Waarom geen artikel over mijn droomauto('s)?"
Mijn droomhuis hadden jullie al gezien, maar welke auto zou ik het liefst op mijn oprit zien?
Ik hoop dat het een grote oprit is, want ik kon niet zo goed kiezen.

1. Fiat 500, zo'n schattig wagentje! Klein maar fijn. 


2. Landrover / rangerover, stoere auto's, leuk voor op vakantie. Nu klinkt het echt alsof ik later heel rijk ga worden, don't stop dreaming.


3. Limousine, met gekleurde lichtjes vanbinnen, die oprit moet toch vol. 



Dit waren mijn 'droomauto's'. Hebben jullie ook een droomauto (of meerdere)? 

Liefs,
Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike