Home

zondag 25 augustus 2013

Back to school nails

Hi!

Omdat ikzelf aanstaande woensdag weer naar school moet en ik nog een speciaal artikel moest maken in verband met de 3000 page views. Heb ik een vrolijke 'back to school look' voor op je nagels voor jullie. Op de eerste schooldag wil je of course dat je er goed en verzorgt uit ziet. Dus moeten je nagels er ook perfect uitzien. De perfecte 'back to school nagels' zien er schoon, verzorgt en vrolijk uit.
Zelf ben ik helemaal weg van polkadots op mijn nagels. Daarom gaan we super cute stipjes op onze nagels maken. Hier onder in stappen wat je moet doen voor de perfecte 'back to school nagels'.

1. Als je nog nagellak op hebt, haal dat er dan even af.
2. Was je handen en nagels, voor je nagels kun je eventueel een klein borsteltje gebruiken.
3. Lak eerst een doorzichtige topcoat op je nagels, dit is de basislak, op deze lak komen de stippen.
4. Om de stippen op je nagels te maken, kun je heel veel dingen gebruiken. Zelf gebruik ik voor 'grote' stippen een 'tapas prikker', voor de wat 'kleinere' stippen gebruik ik een 'saté prikker'. Voor deze 'look' gebruik ik beide prikkers. Je kunt eventueel een pen/potlood of speciale 'nagelpen' voor gebruiken.
5. Kies 2 kleuren voor de stippen.
6. Ik gebruik lichtblauw en perzik-roze.
7. Omdat ik perzik-roze mooier vind, zet ik met de 'tapas prikker' de perzik-roze stippen. Laat dit goed opdrogen voor je met de lichtblauwe stippen begint!
8. Maak nu met de 'saté prikker' hele kleine lichtblauwe stipjes tussen de perzik-roze stippen. Laat dit ook goed drogen. 
9. Als alles goed droog is breng je nog een laagje topcoat aan. Zo blijft de lak er langer op zitten.

Dit is mijn eindresultaat:












Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Speciaal voor de 3000 page views was dit artikel.

Lots of love,
Sanne.

P.S. Als xbloggerloverx.blogspot.nl in oktober een half jaar bestaat, ga ik een artikel over tuttebelshop maken!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike