Home

donderdag 8 augustus 2013

Liebster Award!

Hi!

Ik ben genomineerd voor de Liebster Award!
Dit is een soort ketting-brief voor bloggers, om de kleinere blogs bekender te maken, super leuk! 
Ik ben genomineerd door Beau van reallifefashionista.


Ik ga de 11 vragen die beau mij heeft gestuurd beantwoorden. Daarna ga ik elf vragen bedenken en 11 mensen nomineren. De bedoeling is dat de mensen die door mij genomineerd zijn weer 11 mensen nomineren en 11 vragen bedenken en zo gaat het steeds door.
Hier zijn de vragen:

Fastfood of chic restaurant?
Ik denk liever dat ik naar een chic restaurant ga. Het is meestal wel duurder, maar dan heb je beter en vaak gezonder eten.

Wie zou je ooit nog willen meeten?
The Pianoguys & Karl Lagerfeld! The Pianoguys omdat ze echt geweldige muziek maken! Karl Lagerfeld omdat hij bijna 80 is en nog steeds hele collecties voor Chanel ontwerpt, hij verdient respect!

Ben jij iemand die vroeg opstaat of tot 1 uur in bed ligt?
Ik sta nooit vroeg op! Alleen voor school, dat is omdat het moet. Ik lig liever lekker lang in m'n bed.

Wat vind jij van de rare leggings-trend?
De meeste leggings zou ik echt never aantrekken! Sommige zien er heel erg leuk uit, maar de stijl past niet bij mij.

Hoe vind je werk/school met bloggen combineren?
Dat gaat hartstikke prima! Ik heb wel met mezelf afgesproken: ' eerst al je huiswerk af, dan pas bloggen '. Haha, anders kom ik nooit aan mijn huiswerk toe.

Hoe lang ben je van plan door te gaan met bloggen?
Nog heel erg lang. Ik heb elke dag nog steeds veel plezier in het bloggen!

Dit zijn de mensen die ik nomineer:
1. Britt & Anouk van http://glossiequeen.blogspot.nl/
3. Jiami van http://lifesplash.nl/
10. Lisanne van http://itsteatime.nl/

Dit zijn de vragen:

1. Chanel of Louis Vuitton?
2. Handtas of rugtas?
3. Slippers of sandaaltjes?
4. Nagellak of sieraden?
5. Broek of rokje?
6. Jazz of pop?
7. Perzik of appel?
8. Duur of goedkoop?
9. Boek of tijdschrift?
10. Camping of hotel?
11. Ketting of ring?

Dit waren mijn vragen en genomineerden.






3 opmerkingen:

  1. wat lief dat je mij genomineerd hebt!
    ik heb al een liebster blog award gekregen van iemand, maar dat was lang geleden. En toen waren de 'regels' ook anders want je moest hem alleen maar doorgeven. Maar nu vind ik hem leuker, dus hij komt morgen online op mijn blog! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk dat je mij genomineerd hebt!
    Ik denk niet dat ik er een post van ga maken omdat ik deze award al best vaak heb mogen ontvangen. Maar toch erg bedankt! Liefs, Sophie || www.fashiondreamsforever.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk dat je mij hebt genomineerd! Ik weet niet zeker of ik er nog een artikel over ga maken. Maar wel heel erg bedankt! xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike