Home

zondag 11 augustus 2013

Vakantie Foto's Zuid-Frankrijk 2013

Hi!

Ik heb deze vakantie heel veel foto's gemaakt, een paar van deze foto's laat ik jullie zien.
Hier komen ze, enjoy!

Gekeken bij Le Toure De France.

Op camping 1 hadden we een riviertje met super helder water, het was erg mooi daar!

                                 



Toen we op camping 1 waren zijn we naar een abdij in Senange geweest, op verzoek van mij vader. Het was erg mooi en heel erg warm.
                                     Lavendel!



Ook zijn we naar het dorpje Menerbres geweest, een dorpje waar sinds 1400 niks meer is veranderd. Wel erg mooi.

Het leven is mooi, helemaal mee eens!

Schattige luikjes!


Prachtig uitzicht op het dal.
                                 
                                                    Nog steeds op camping 1. We hebben het stadje Rousillion bezocht. Overal daar in die buurt is rode oker in de grond te vinden. Daarom zijn alle huisjes daar ook rood. Heel apart om te zien maar erg mooi. Zeker een aanrader om heen te gaan!

Lief balkonnetje!
Roussillion vanaf een afstandje, wauw!
Vrolijke huisjes allemaal!

Nu op camping 2, we zijn nu bij de gieren in een plaatsje verderop
                                                            Supermooi uitzicht overal!



Fado bij de gieren.
                                 
                                           Het zwemmeertje, ijskoud en verfrissend

                                      De uitzichtberg :$
                                      Samen met een vriendin ben ik de berg op gewandeld hier halverwege.
                                     Boven op de berg, LAVENDEL!

Dit was zo ongeveer mijn vakantie. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ik heb echt een geweldige vakantie gehad!

Kiss,
Sanne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike