Home

maandag 12 augustus 2013

Test: Niveau invisible for Black and White deodorant

Hi!

Een paar weken geleden heb ik de Nivea invisible for Black and White deodorant gekocht voor de vakantie, maar ik ben behoorlijk blond dus je raad het al: Die heb ik thuis laten liggen, Slim! Daarom heb nog geen tijd gehad om de deodorant te testen. Ze zeggen dat je geen deodorant strepen op zwarte en witte kleding krijgt. Dat gaan we testen, maar net even anders dan je verwacht.
Wat heb je nodig?
- wit en zwart stuk stof.
- Nivea Black and White deodorant.
Hoe ga je te werk?
Leg de 2 t-shirts op een vlakke ondergrond. Pak de deodorant en spuit over beide t-shirts een beetje deodorant. Bij mij kwam er dit uit: Bij het witte stuk stof zag je na een minuutje geen deodorant streep meer. Maar bij het zwarte stuk stof ging de deodorant streep niet na 1 minuut weg weg. Oeps! Gelukkig was de streep 5 minuutjes later wel weg. Gelukkig maar! Deze deodorant staat daarom ook niet bij mij op nummer 1 maar op 4. 

Kiss,
Sanne

P.S. Ik wilde vandaag droogshampoo kopen, heb ik niet gedaan om de volgende reden: Als je vet haar hebt moet je dat er uit wassen! Als je er droogshampoo op spuit word het er niet bepaald schoner op. Wat je wél kan doen: Als je om de dag je haar wast, in de dagen dat je je haar niet wast droogshampoo gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike