Home

zondag 18 augustus 2013

shopblog Frankrijk

Hi!

Eindelijk daar is hij dan: 'de shopblog!'. Ik had het eigenlijk 2 weken geleden al beloofd. Laten we daarom snel beginnen! Ik heb niet veel gekocht, maar wat ik heb gekocht is dan ook wel erg leuk. Ik heb alles op de markt in Nyons gekocht :).
Als eerste heb ik een rieten tas/mand gekocht met de Engelse vlag er op. Ik weet het, erg logisch een tas/mand met Engelse vlag er op in Frankrijk kopen. Zo ziet ie er uit:

 

We liepen verder over de markt en toen zag ik deze super leuke broek! Het is een heel los model, hij zit heerlijk en ziet er vrolijk uit. Ik ben helemaal weg van deze broek!



Een week later heb ik wat meer van de markt meegenomen. Om te beginnen espadrilles. Ik wilde deze super trendy schoentjes al erg lang! Maar ik wilde ze per se uit Frankrijk, dus moest ik even wachten. Wachten word beloond, ik ben er super blij mee! Ze zijn blauw-wit gestreept en ze zitten super fijn. In het begin zitten ze erg strak maar na een paar minuutjes lopen zitten ze heerlijk.


Een typisch Franse souvenir is een zeepje, ik heb 6 lavendel zeepjes gekocht. Voor vriendinnen en 1 voor mezelf. Niet heel bijzonder, maar hij ruikt heerlijk!


Toen ik nog wat geld over had, heb ik 2 armbandjes gekocht. Een met peace tekens en een met studs. 


Dit was het al weer :(. Had ik maar meer gekocht. Volgend jaar meer!

Kiss,
Sanne.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike