Home

dinsdag 20 augustus 2013

Mini shopblog

Hi!

Vanmiddag moest ik naar piano in de stad. Ik kon het niet laten om nog eventjes te gaan shoppen :).
Rond een uur of 12 ben ik naar de stad gegaan. Eerst even een broodje gegeten bij Subway, yum!
Als eerst ging ik naar America Today, wat is dat een onwijs leuke winkel! Ik heb geen kleren gekocht, helaas. Maar wel een hele leuke Ipadhoes! Op de Ipadhoes staat de Amerikaanse vlag.Hij is €14,95 en te koop bij America Today. Hier de foto's:

                                      Nog even een close-up.

Ik vind hem echt heel gaaf, nu nog naar America zelf !
Daarna ben ik verder gaan kijken. Even hier binnen kijken en dan weer naar een andere winkel. Toen kwam ik langs een winkel waar ik eigenlijk nog nooit was geweest: Jeans Centre. Na 10 seconden wist ik het zeker, dit is een super leuke winkel! Mijn ogen stortten zich gelijk op een superleuke sweater, in het blauw. De kleur van najaar 2013! Hij was wel duur, €49,95, maar dat had ik er dubbel en dwars voor over. 


Bij zo'n leuke sweater hoort ook een hele leuke nieuwe broek :). Ik was lucky, er waren nogal wat broeken in de uitverkoop. Een lichte spijkerbroek leek me het mooist onder deze sweater. Yes! Die heb ik gevonden. Een broek voor €25,00, het oude bedrag weet ik niet meer, maar hij was in ieder geval duurder dan €25,00. Toen ben ik de broek en het shirt gaan passen. Eerst had ik de broek een maat te groot gepakt, slim. Een maat kleiner zat veel fijner en stond beter. 


Bij elkaar stond het ook erg leuk! Alvast een setje voor het najaar in the pocket. 
Thuis ben ik het setje gaan combineren met sieraden en schoenen. Ik kwam op twee combinaties uit. 
Sweater, broek, zwarte pumps en een armbandje met studs. Dat ziet er zo uit:
                                
                                                  

Omdat ik niet vaak op pumps loop, heb ik ongeveer dezelfde combi gemaakt, alleen dan met simpele converse sneakers. Bijna hetzelfde, maar toch anders. Dat ziet er zo uit:


Zoals je kunt zien, staat mijn hoofd nog niet op de foto. Hier wil ik nog even mee wachten. Wanneer dat gaat gebeuren weet ik nog niet. Ik wil nog iets ouder zijn en beter worden als blogger. 

Omdat je het armbandje niet heel goed kunt zien, hier een close-up:


Zelf vind ik het een super mooie outfit, die heel erg goed bij mij past. Ik vind het erg leuk om met een fashion artikel bezig te zijn. Ik ga echt mijn best doen dit vaker te gaan doen! Ik hoop dat jullie het leuk vonden en misschien wel geïnspireerd zijn. 

Kiss,
Sanne 










1 opmerking:

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike