Home

zaterdag 31 augustus 2013

Nieuwe trend: bloem in je haar 🌸

Hi!

Steeds vaker zie je deze nieuwe trend: een bloem in het haar. Zelf ben ik helemaal weg van deze trend. Het staat vrolijk, maar het heeft ook wel iets casuals! De laatste tijd heb ik bijna elke dag een bloem in mijn haar. Gister heb ik ook een nieuwe gekocht :). Bij de h&m. De kleur is licht perzik-roze. Zo'n mooie kleur! Verder heb ik een rood, wit en roze bloemetje. De witte heb ik nog niet echt in gehad, omdat hij vrij bleek staat in mijn gezicht. Hij was erg duur voor een bloemetje, oeps! De rode en roze draag ik wel erg vaak. Ook bekende mensen dragen bloemetjes in hun haar, zoals Caro Emerald.


Meestal draag ik de bloem niet zoals Caro Emerald, maar ik vind het wel heel erg mooi!
Ik draag de bloem op twee manieren:
1. Ik pak al mijn haar bij elkaar en leg het op mijn rechterschouder. Dan maak ik een losse, speelse vlecht, die je vastmaakt met een kleur elastiekje dat bij het bloemetje past. Dan zet je het bloemetje vast onderaan de vlecht bij het elastiekje. Dat ziet er zo uit:


Dit is wel een foto van internet, ik ben in het echt namelijk blond.
2. Ik verdeel mijn haar gelijk over mijn twee schouders. Aan de rechterkant pak ik het voorste plukje, die zet je achter op je hoofd vast met een bloemetje. Heel erg simpel!


Lots of Love,
Sanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike