Home

donderdag 29 augustus 2013

Mijn droomhuis

Hi!

Haha, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik fantaseer bijna dagelijks over hoe mijn droomhuis er uit ziet. Daarom heb ik wat foto's van internet gehaald en dat op een rijtje gezet. Oh ja, binnenkort komt mijn 'droom slaapkamer' wel online :). Laten we beginnen!
Om te beginnen de buitenkant. Het moet als een fijn en gezellig 'thuis' overkomen, daar vond ik dit huis helemaal perfect voor!


Een super schattig huisje! Het lijkt me heerlijk om in zo'n super lief huisje te wonen! Dan nu naar de woonkamer. De woonkamer is strak maar ook sfeervol ingericht. Toen kwam ik deze tegen:


Nu de eethoek en keuken, net als de woonkamer gezellig maar sfeervol. We beginnen met de keuken. Type voor de gein eens 'droom keuken' in bij google. Wow! Dan zie je echt de mooiste en grootste keukens. Ik ben met mijn droomhuis bezig, dus het kan geen kwaad om dan ook een droomkeuken te hebben. Deze vond ik heel erg mooi!


Het liefst nog wel met een kookeiland erbij. Helemaal perfect!
De eethoek, dat is best lastig. Je hebt zulke mooie tafels en stoelen, té moeilijk om te kiezen. Maar het is gelukt, deze eethoek vond ik het beste in mijn droomhuis passen.


Helaas geen scherpe foto, maar dit ongeveer lijkt me erg leuk.
Nu de badkamer, sowieso een met bubbelbad! Dat is gelukt.


Hmpf! Weer geen scherpe foto. Maar dit lijkt me wel een aardig leuke badkamer, er is in ieder geval een bubbelbad! Als laatste de slaapkamer (dit krijg je nog uitgebreid te zien in een apart artikel). Een vrij grote slaapkamer met tweepersoons bed en inloop kast. Tadaa! Mijn droomslaapkamer!


Deze kamer vond ik zo schattig! Tot zover mijn droomhuis. Ik merk dat ik het erg leuk vind om hier mee bezig te zijn! Misschien word ik ooit nog interieurontwerpster. Wie weet........!

Lots of Love,
Sanne







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike