Home

vrijdag 25 oktober 2013

Armband pure-love.nl

Hi!

Gisteren kreeg ik een armband binnen van pure-love.nl.
Pure-love is een webshop met hele leuke sieraden, horloges, memoborden en sjaals.
De prijs is prima betaalbaar!
Sommige dingen zullen iets duurder zijn, dat komt omdat de meeste producten met de hand zijn gemaakt. Super knap!
Mijn armband is ook met de hand gemaakt, speciaal voor mij :) . Het materiaal is leer.
De armband die ik heb, heeft dus niemand. 
De armband ziet er super leuk uit, zit fijn en je kunt hem goed combineren.
Hier heb ik een aantal foto's gemaakt.







Zelf vind ik het een hele mooie armband, ik ga hem vaak dragen.
Sieraden, allemaal erg leuk en betaalbaar. Sieraden kun je hier bestellen.
Horloges, zien er erg gaaf uit en de kleuren zijn goed te combineren. Horloges kun je hier bestellen.
Memoborden, leuk voor een verjaardag of bruiloft, ziet er super leuk uit! Memoborden kun je hier bestellen.
Sjaals, zoek je nog een lekkere sjaal voor de winter? Op deze site zul je gegarandeerd een leuke sjaal vinden! Sjaals kun je hier bestellen.

Als ik jou was, zou ik heel snel wat gaan bestellen op deze leuke webshop.
Ik wil pure-love.nl heel erg bedanken voor de leuke samenwerking en de armband.

Lots of Love,
Sanne















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike