Home

donderdag 10 oktober 2013

~ Herfsttrends 2013 ~



Hi!

Het is inmiddels al weer een tijdje herfst. 
Maar wat zijn de trends? Wat moet ik absoluut kopen en wat niet? 
Na dit artikel ben je weer helemaal op de hoogte!
We beginnen bij de haartrends:


Kort! Classy maar ook heel erg stijlvol. De 'beachy bob' is mijn favoriet!
Ook zijn de lekkere grote wollen warme vesten. Love it. Ik ben nog op zoek. Maar als ik er een heb ga ik er in wonen!


Ook zijn blouses een must-have! Ze blijven leuk, of het nou lente, zomer, herfst of winter is.



Qua broeken verschilt het heel erg, van heel stoer:


Maar er zijn ook classy broeken:


Beide zijn erg leuk!
Shoe time! De schoenen dit jaar zijn allemaal vrij stoer. O.a. Timberlands, blackstones, clarcks. Stuk voor stuk zulke gave merken met geweldige schoenen. 


Maar zonder tas is een outfit niet compleet. Wat zijn de tassentrends eigenlijk? 

Apart, maar het sluit helemaal aan bij de trend!

Hopelijk zijn jullie helemaal op de hoogte van de herfst trends van 2013. Over een tijdje zal ik de winter trends 2013 online zetten.

Lots of Love,
Sanne









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike