Home

vrijdag 4 oktober 2013

Wereld - Dierendag !

Hi!

Vandaag is het dierendag. Even je huisdier in de watten leggen. 

Heb je geen huisdier? Doneer dan (als je wil) misschien een klein bedragje aan een goed doel voor dieren geven (wnf, dierenambulance). Elk klein bedragje helpt al een paar lieve diertjes.

Heb je wel een huisdier. Hier een lijstje met wat je kunt doen, ik doe een paar dieren.
- Hond: koop een leuk speeltje of een 'lekkere' kluif voor de hond, laat de hond een keertje extra uit en geef hem nog een extra knuffel. Dit is mijn hond Fado (engelse cocker spaniel). Haha hier had ik hem 2 staartjes in gedaan ^_^


- Kat: haal een leuk speeltje, een lekker snoepje, een nieuw mandje, maak de kattenbak schoon, even lekker borstelen en natuurlijk heel veel knuffelen. Dit is onze kat Minoes:


Konijn: Knuffelen (als dat mogelijk is) mijn konijn kun je amper aaien. Maak een lekker gerechtje met gras, wortels, brokjes, appel en een paar konijnensnoepjes. Maak het konijn schoon, geef het nog een beetje hooi, laat het even buiten huppelen (als het lekker weer is). Dit is mijn konijn Nala


Cavia & Hamster: Verschoon hem/haar, geef haar iets lekker of maak een gerechtje. Ook nog even knuffelen. Ik heb geen cavia en hamster, maar ze zijn wel schattig!


Nog een fijne dierendag!

Lots of Love,
Sanne






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike