Home

zaterdag 5 oktober 2013

Tag 25 random vragen

Hi!

Vanaf nu is het elke zondag, zondagtagdag! Elke zondag ga ik een leuke tag zoeken, of ik verzin er zelf een. Hope you like!

1. Pak het boek dat het dichtst bij je ligt en ga naar pagina 18 zin 4.
 
'En toen was het stil'.

2. Strek je linkerarm zo ver mogelijk uit. Wat kan je raken?
Tafel en een boel rotzooi van mijn zusje.

3. Wat was je aan het doen voordat je aan deze vragenlijst begon?
Op zoek naar een leuke '25 vragen tag'.

4. Wat is het laatste wat je keek op tv?
Buurman & Buurman marathon, hihi, het blijft leuk.

5. Zonder te kijken, gok hoe laat het is.
10.34 uur

6. Hoe laat is het?
10.35 uur, woooow close!

7. Wat hoor je op dit moment?
Tikkende hondenpootjes op de vloer en mijn vader die de krant leest.

8. Wanneer was je voor het laatst buiten?
Gisteravond, toen ik terugkwam van de bios.

9. Heb je gedroomd vannacht?
Ja, maar geen idee waar over.

10. Onthoud je je dromen?
Meestal wel ja, vaak kan ik ze tot in het detail navertellen, maar soms ook niet.

11. Wanneer heb je voor het laatst gelachen?
Gister. 

12. Waarom was dat?
Omdat mijn vader een hele droge opmerking maakte.

13. Wat zit er op de muren in de kamer waar je op dit moment bent?
Verf en klok, ik zit in de woonkamer.

14. Heb je net nog iets raars gezien?
Nee

15. Wat denk je over deze vragenlijst?
Gewoon, ik denk dat het een leuke vragenlijst is die ik nu aan het invullen ben.

16. Wat is de laatste film die je hebt gezien?
'De nieuwe wildernis' gister in de bioscoop. Eerst leek mij de film niet zo leuk. Maar het was echt een super mooie film. Een echte aanrader!

17. Als je overal ter wereld zou kunnen wonen, waar zal dat dan zijn?
London of New York, 2 geweldige steden waar ik al heel lang heen wil.

18. Als je opeens multimiljonair zou worden, wat zou je dan kopen?
Zou wel leuk zijn als dat 'opeens' zou gebeuren. Ik zou een huis in Parijs, London en New York kopen. Een huis in het bos voor mijn ouders. Chanel 2.55 bag in het zwart. Een vleugel. Veel van Chanel & Louis Vuitton. Iphone, ipod. Maar ik zou ook een groot deel aan goede doelen geven.

19. Vertel wat over jezelf wat de meeste mensen niet weten?
Ik houd heel erg van mode en de nieuwste trends! In het dagelijks leven ben ik rustig. In de klas hoor ik niet bij de populaire, althans zo noemen ze zichzelf. Over m'n lijk dat ik daar bij hoor. Maar ik ben wel altijd mezelf gebleven, hoe moeilijk ook.

20. Als je één ding in de wereld kon veranderen, wat zou je dan veranderen?
Armoede, dierenmishandeling en oneerlijkheid.

21. Vind je het leuk om te dansen?
Jewel, maar ik kan het voor geen meter.

22. Zou je ooit in het buitenland willen wonen?
Ja, in London of New York.

23. Maakt jouw naam interessante anagrammen?
Geen idee wat een anagram is, maar mijn naam betekent 'lelie'. Ik vind het wel een mooie betekenis.

24. Wie heeft jouw het laatst gebeld op je mobiel?
Een onbekend nummer.

25. Wat heb je het laatst gedownload op je computer.
Heel veel muziek.

Dit was em alweer! Jullie weten weer heel veel onnuttige dingen over mij :)

Lots of Love,
Sanne




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike