Home

zaterdag 26 oktober 2013

My week #1

Hi!

Eigenlijk vertel ik nooit hoe mijn week was. Het is vakantie, dus ik heb lekker veel gedaan :)
Lets start!

Zondag - Vandaag alweer voor de 3de dag op Ameland. Ik hou van de eilanden. 's Middagszijn we naar een natuurmuseum geweest. Ik ben denk ik te eigenwijs en sarcastisch om het leuk te vinden.
Maandag - Voor mij was maandag de laatste dag op Ameland. Om half 11 gingen we met de boot weer naar het vaste land. Verder heb ik de hele middag lekker niks gedaan, zoals het hoort in de vakantie :) 's Avonds Castle gekeken, de allerleukste serie op deze aardbol! 
Dinsdag - 's Middags had ik pianoles op het conservatorium. Dan mag ik op een echt vleugel spelen. Zo gaaf! Een vleugel speelt super fijn en klinkt heel erg mooi. Thuis heb ik een digitale piano, net niet echt. Thuis hebben we geen ruimte voor een echte piano of vleugel. Na piano ben ik nog even gaan shoppen met een vriendin, het was heel gezellig.
Woensdag - Lekker uitgeslapen tot 11 uur, heerlijk! Lekker ontbeten met thee en crackers met aardbeien. 's Middags heb ik samen met een goede vriend een artikel over het t-shirt van Retrorush.com gemaakt. Verder nog een paar bedrijven gemaild. Morgen ga ik naar het dolfinarium :D.
Donderdag - Vandaag ben ik naar het dolfinarium geweest. We hebben alle shows gezien ;) Eigenlijk heb je een superchill leven als dolfijnen trainer. Dolfijnen zijn echt super mooie dieren! 


Vrijdag - Vandaag zijn we naar IKEA geweest. Over een tijdje krijg ik een nieuwe kamer op de zolder. Het word al heel mooi. Ik heb een bed, bureau en heel veel leuke pimp spulletjes uitgezocht. Ook heb ik een hele leuke DIY bedacht (met dank aan IKEA), die zal binnenkort wel online komen. Toen ik weer thuis was heb ik een artikel over pure-love.nl gemaakt.
Zaterdag - Vandaag dus :) Ik had een volleybal wedstrijd, helaas verloren met 3-1. Ons team is niet de beste ofzo. Na de wedstrijd heel lang en uitgebreid gedoucht. Bij IKEA hebben we een nepwollen kleedje gekocht, die ligt naast de kachel. Drie keer raden waar ik zit :)

Hope you like.

Lots of Love,
Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike