Home

zondag 27 oktober 2013

Zondagtagdag #3 reasons to smile :)

Hi!

Het is alweer de 3de zondagtagdag :) 
Deze keer heb ik een leuke tag met redenen om te lachen en blij te zijn. De plaatjes zijn of course van we heart it. Enjoy!

Lekkere warme sokken op een koude winterdag, naast de kachel met een kop thee, I love it! 

Het leukste moment van de hele schoolweek :) De laatste 5 minuten voor de bel zijn heeeel lang. Want je weet dat als de bel is gegaan dat je lekker weekend hebt. 

Altijd als ik iets nieuws heb gekocht wat ik leuk vind, ben ik blij. Dus ook accesoires.

Nieuwe dingen uitproberen zijn altijd leuk. Je leert nieuwe dingen en misschien vind je het wel heel leuk. Zelf ben ik heel erg nieuwsgierig, ik probeer ook vaak nieuwe dingen. 

Hihi met warme sokken, warme sweater en een kop thee naast de kachel op een koude winterdag. Als het winter is ben ik bijna de hele dag naast de houtkachel te vinden :)

Dat us toevallig, ik ben net terug van het bos. Ra, ra, wat heb ik gedaan? Jaa, door de blaadje rennen, samen met de hond. Die vind het ook geweldig!

Ik houd van aardbeien. Ik houd van chocola. Maar aardbeien met chocola er omheen, omnomnom! 

Het smeeksmoeltje van de hond, onweerstaanbaar. Je kunt niet lang boos zijn op hem. De kat kijkt niet vaak schattig, maar als ze schattig kijkt. Super cute!

Dit was de tag alweer! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden!

Lots of Love,
Sanne.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike