Home

zondag 13 oktober 2013

Zondagtagdag #2 25 zelfbedachte vragen

Hi!

Het is alweer de 2e 'zondagtagdag'. Deze week heb ik zelf een 'tag' bedacht.
Enjoy!

1. Wat vind je leuke schrijvers?
Niki Smit, Herman Koch, Sophie Kinsella, Francine Oomen, Carry Slee en Michelle Paver.

2. Hoe ziet jouw perfecte boyfriend er uit?
Lieve bruine ogen, leuke bos met haar en hij moet langer zijn dan mij.

3. Wat wil je later worden? 
Ik denk iets in de journalistiek, lekker veel reizen en van de wereld zien, stilzitten is niks voor mij, maar eerst school afmaken.

4. Noem 3 leuke dingen over jezelf.
Eerlijk, betrouwbaar, behulpzaam.

5. Noem 3 wat minder leuke dingen van jezelf.
Ik ben vaak onzeker over wat anderen van me denken, soms best wel verlegen, ik lust niet zoveel qua eten.

6. In welke stad zou jij graag willen wonen?
Amsterdam, New York of Los Angeles.

7. Hou je van koken?
Ja! Ik kan niet zoveel koken, maar ik help wel vaak met eten koken.

8. Wat is je favoriete serie?
CASTLE! Haha ik ben echt verslaafd aan die serie, ben net in seizoen 4 begonnen.

9. Wat is op dit moment je lievelings nummer?
Vandaag van Bakermat, wat een lekker nummer!

10. Wat is jouw favoriete maand in het jaar?
December, 's avonds vroeg donker, lekker bij de houtkachel zitten, kaarsjes aan, gezellig. En natuurlijk sinterklaas, kerst en oud&nieuw. Maar de zomermaanden zijn ook leuk.

11. Heb je vandaag nog iets bijzonders gedaan?
Uitslapen, huiswerk, niks bijzonders dus.

12. Wat zijn leuke tijdschriften?
Cosmo Girl! Hitkrant, Vogue en Fashionista.

13. Welk boek ben je aan het lezen?
Eigenlijk ben ik er 2 aan het lezen, als eerste 'het diner' van Herman Koch, echt een leuk en humoristisch boek en ten tweede 100% Lola, van Niki Smit, alle 100% boeken zijn super leuk! 

14. Wat is je droom?
Mijn droom, ik heb er zo veel. Maar we gaan ze gewoon allemaal achter elkaar plakken, dan krijgen we dit: Gelukkig worden, trouwen, goede baan, leuk huis en een leven vol lieve en leuke vrienden.

15. Heb je een boyfriend?
Nee, nog niet, het lijkt me wel leuk, komt allemaal nog wel.

16. Heb je veel vrienden?
Niet heel veel, maar genoeg hele lieve vriendinnen, ik kan niet zonder ze!

17. Wat zijn leuke films?
The hungergames, Pirats of the caribean en Letters to Julliet, stuk voor stuk mooie films.

18. Hou je van dieren?
Jaaa! Thuis hebben we een hond, kat en konijn, alledrie schatjes.

19. Wat voor kleur ogen heb je?
Blauw.

20. Welke haarkleur heb je?
Blond.

21. Noem 3 hobby's.
Bloggen, fotograferen, schrijven.

22. Wat is op dit moment het weer?
Het regent, duhhh. Welkom in Nederland!

23. Wat zou je nog heel graag een keer willen doen?
Bungeejumpen, naar New York en doorbreken met mijn blog.

24. Hoe vond je het om zelf een tag te maken?
Moelijk! Na 10 vragen weet ik echt niks meer, maar het is gelukt!

25. Heb je nog wat leuks te vertellen?
Jaaaaa!! Op 24 oktober bestaat mijn blog een half jaar! Party!

Dat was hem! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden. Jullie weten nu hee veel 'onnuttige' dingen over mij.
Hihi!

Lots of Love,
Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike