Home

maandag 28 oktober 2013

Outfit Of The Day (OOTD)

Hi!

Het is weer een nieuwe dag, dus ook tijd voor een nieuwe outfit :) . Wel heel laat op de dag inmiddels. Sorry daarvoor!
Hoe zit de outfit in elkaar?
We beginnen bij 'make-up'. Hihi dan zijn we heel snel klaar, meestal draag ik geen make-up, wel draag ik af en toe een 'coverstick' voor puistjes. 
Ik had er een ketting bij bedacht alleen toen ik hem pakte viel die uit elkaar, rara welke winkel? Claires. Het is zo'n leuke winkel, maar helaas is de kwaliteit niet zo leuk. Tot nu toe zijn al mijn sieraden van Claires kapot gegaan. 
Wel heb ik mijn armband van pure-love.nl er bij gedaan. Hij past er perfect bij!
Pas had ik een groen shirtje bij de H&M en een zwarte broek van ONLY geshopt. En dan mijn Timberlands er bij...
1+1+1=3, Ik had een outfit! 
Hier de foto van mijn outfit:



Ik hoop dat jullie het leuk vonden en misschien wel geinspireerd zijn.

Lots of Love,
Sanne


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike