Home

donderdag 31 oktober 2013

Mijn favoriete plekjes in huis

Hi!

Ik had nog geen artikel staan voor vandaag. Dus ik dacht: dit is ook wel leuk.
Als ik aan het bloggen ben zit ik bijna elke keer op een andere plek. 
Ik laat mijn top 3 fijnste plekjes zien, anders worden het er heeeeel veel.
Als eerste: naast de kachel. We hebben sinds vrijdag een wollen kleedje bij de kachel, nu kom ik er echt niet meer weg. Normaal zat ik er ook heel vaak maar nu echt heel vaak. Hier een foto:



Ten tweede de stoel in de huiskamer. Oh alweer van ikea. Het is een hele fijne stoel, hier zit ik ook heel vaak. Lekker rustig even in een hoekje met de ipad. Muziekje erbij, kopje thee. Een lekker momentje.



Als laatste *trommel geroffel* de blauwe stoel op mijn kamer. Eigenlijk is het een oud en lelijk ding. Maar hij zit nog zo fijn. Maar als ik binnenkort naar mijn nieuwe kamer ga (daar komt nog een artikel over online) dan moet ik toch echt afscheid nemen *sniksnik*. Maar nu nog even genieten van deze fijne stoel. Hier lees en blog ik ook heel vaak.



En dit was het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden.
Wat is jouw favoriete plek in huis? Laat het me weten via twitter of via de comments.

Lots of Love,
Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike