Home

dinsdag 29 oktober 2013

Mijn inspiratiebronnen.

Hi

Ik blog elke dag, maar waar haalt Sanne haar inspiratie vandaan?
Dat is de vraag van vandaag. Ik wist het zelf eigenlijk ook niet eens :p
Maar ik heb eens goed gekeken naar al mijn artikelen. 
Toen heb ik dit lijstje gemaakt met mijn inspiratiebronnen:

- We Heart It de app of weheartit.com, weheartit staat vol met inspiratievolle plaatjes en teksten. Na 5 minuten we heart it kan ik zo 3 artikelen schrijven. Deze app gebruik ik heel veel!
- beautygloss.nl Mascha is een persoon die mij inspireert. Ik ga haar artikelen natuurlijk niet letterlijk overschrijven. Ik haal mijn ideeën er uit. Mascha is geweldig!
- girlscene.nl . Een hele leuke site, waar heel veel op staat. Op girlscene.nl kijk ik af en toe om even wat leuke ideetjes op te doen.
- twitter/facebook/instagram. Deze lijken wel veel op elkaar vind ik. Heel veel mensen zetten wat online, dat werkt voor mij ook inspirerend. Deze check ik natuurlijk dagelijks (:
- Mensen om me heen. Klasgenoten, vrienden, wildvreemden. Sommige mensen geven je opeens zo'n inspiratie boost terwijl ze wildvreemd zijn. Ik let altijd op wat iedereen aan heeft, soms is het heerlijk om bij jezelf te zeggen 'oh wat ziet die er uit' of 'jeetje, wat heeft die nou aan?'. Hihi.

Dit waren mijn inspiratie bronnen alweer voor vandaag.
Weten jullie nog leuke apps of sites waar jij veel inspiratie uit haalt?
Mail me (xbloggerloverx@gmail.com), twitter me @xbloggerloverx, of laat iets achter bij de comments.

Lots of Love,
Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike