Home

dinsdag 12 mei 2015

My day in photos ~ Dinsdag 12 mei 2015

Hii!

*dit artikel wordt niet heel lang, ik voel me (verdorie alweer!!!!) niet fit*

Dit waren mijn lessen vandaag: wiskunde, rekenen, gym, Engels, duits & Nederlands.

Ik voelde me de hele dag niet echt fit, na school ben ik gelijk op de bank gaan liggen.


Tegen half 4 ging ik naar mijn oma, want ze was jarig vandaag! Ik moest de kat natuurlijk ook even knuffelen :)



Na het eten ben ik gaan douchen en nu zit ik dit artikel te schrijven. Ik ga heeel vroeg m'n bedje in vanavond! Hopen dat ik dan weer wat op knap..

Het is niet echt normaal dat ik me zo vaak ziek ben en me zo vaak moe en niet uitgerust voel. Waarschijnlijk ga ik vrijdag naar de dokter. Want, we dachten dat het misschien aan mijn keel/neus amandelen ligt. Wat ik op dit moment heel graag wil is duidelijkheid!

Tot morgen!

Heel veel liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike