Home

zaterdag 16 mei 2015

My day in photos ~ Zaterdag 16 mei 2015

Hii! 

Mijn ontbijtje: 


's Morgens heb ik ook nog lekker gedoucht! 

's Middags had ik verjaardag van m'n oma, ik heb maar zitten tekenen.


We zijn 's avonds uit eten geweest met z'n allen.


Dit was mijn voorgerecht, tomatensoep.


Mijn hoofdgerecht was biefstuk, heerlijk! 


Als toetje had ik crème brulee, ik had het nog nooit gehad, maar ik vond het heel erg lekker!


Na het eten ben ik met m'n zusje en m'n nichtje even naar een speeltuintje geweest, we waren dat domme 'gelul' van die volwassenen wel zat.. Haha!


Dit was mijn dag, ik ben kapott!

Morgen moet ik economie leren, het is echt heel moeilijk! En wiskunde moet ik ook even oefenen.. 

Tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike