Home

donderdag 14 mei 2015

My day in photos ~ Donderdag 14 mei 2015

Hii!

We beginnen de dag met een lekker ontbijtje!


Daarna heb ik een broodje gebakken.







Dit zijn de leuke instagram plaatjes van vandaag!







Minoes nailed it, hahaha!


Sinaasappeltje omdat het kan.


Ik loop de hele dag al op deze comfy espadrilles, dat geeft een klein beetje een vakantie gevoel.

 
Ik heb vandaag echt veel piano gespeeld!


Ik heb ook al het huiswerk voor de hele week gemaakt, dan kan ik me voor de rest van het weekend focussen op het leerwerk. 


Eenmaal klaar ben ik lekker buiten in de zon gaan liggen (:


We aten heeeeeel gezond, not..



Na het eten heb ik een aflevering van 'once upon a time' gekeken.


Dit was mijn dag!

Morgen ga ik leren en ga ik naar de dokter. Tot morgen!

Liefs,
Maaike


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike