Home

dinsdag 5 mei 2015

My day in photos ~ Dinsdag 5 mei 2015

Hii!


Vandaag is het Bevrijdingsdag! Ik ben helaas niet naar het bevrijdingsfestival geweest, ik had niet zo'n zin vanwege de harde wind / regen / onweer. Uiteindelijk heb ik met vriendinnen afgesproken, daarover later meer!

Ik begon mijn dag met de vlog van Mascha.


Daarna heb ik dit spelletje (op iPad) gespeeld, wie kent dit? Haha, het spel is een beetje slecht..


Voor Bevrijdingsdag even een tattoo laten zetten... Met een plakplaatje en een washandje :p


Wat was ik blij dat ik niet naar het festival ben gegaan! Wat was het weer slecht..



's Middags heb ik met twee vriendinnen afgesproken. We hebben brownie gebakken en film gekeken, het was een gezellige middag!



Na het eten heb ik weer een groot rondje met de hond gelopen, even de brownie wegwerken. Helaas gaat het niet zo snel, maar beter dan niks er aan doen.


Eenmaal thuis tijd voor een lekker glas drinken!


Als laatste heb ik nog TLC gekeken.


Dit was mijn dag!

Morgen ga ik naar Batavia stad, ik heb er heel veel zin in!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike