Home

donderdag 21 mei 2015

My day in photos ~ Donderdag 21 mei 2015

Hiiiiii! 

Ik ben heeeeeeel blij! Want mijn profiel is aangepast! Ik ben van EM (Economie Maatschappij) naar CM (Cultuur Maatschappij) gegaan. In plaats van economie en Management&Organisatie heb ik nu filosofie en Spaans!

Dit waren mijn lessen: geschiedenis, economie, godsdienst, aardrijkskunde, tussenuur, natuurkunde en 2 uur media. 

Tussenuur, het was heerlijk weer dus we zaten lekker buiten!



Toen ik thuis was moest ik leren, leren, leren en ik moest ook nog leren.



Na het eten, even een pauze van het leren, heb ik een begin gemaakt met het inpakken van mijn koffer. Want, morgen gaan we naar Ameland!! :DD


Daarna nog even snel de woordjes en zinnetjes herhalen. Ik ken het, eindeliijkkkk.



Als laatste heb ik keuringsdienst van waarde gekeken. 


Tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike