Home

maandag 18 mei 2015

My day in photos ~ Maandag 18 mei 2015

Hii! 

Vandaag moest ik eerst bloedprikken, het ging goed!


Dit waren mijn lessen: Nederlands, duits, wiskunde, economie & scheikunde.

De repetitie economie ging volgens mij wel goed! 

Dit was mijn to-do lijstje voor vandaag. Wiskunde heb ik nog niet helemaal klaar, maar ik ben een heel eind gekomen.


Ook alvast Engels woordjes & zinnetjes leren voor vrijdag, allemachtig wat een motivatie, hahahha..


Toetjeeeeee.


Oh oh oh, die hond is echt niet wijs.. 


Deze taart lijkt me echt lekker!


New York, ik wil er zo graag heen! Het lijkt me een geweldige stad! 


En nu (21:24 uur) zit ik op de bank met mijn super mooie (ahum) pyama mijn artikel te schrijven. 


Morgen heb ik veldwerkdag, ik ben echt heel enthousiast, veldwerken lijkt me helemaal het einde. Nee dus echt gewoon niet.

Nou, ik ga maar ns slapen.

Tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike