Home

woensdag 13 mei 2015

My day in photos ~ Woensdag 13 mei 2015

Hii!

Vandaag voelde ik me een heel, heel, heel klein beetje beter dan gisteren.
Dit waren mijn lessen vandaag: Frans, Engels, wiskunde, natuurkunde & geschiedenis, mentor uur viel uit (:
Ik kon daarom lekker in de zon lunchen!



Voor de rest van de middag heb ik op bed gelegen. Ik heb 1 aflevering van 'once upon a time' gekeken & een paar vlogs van Mascha teruggekeken.



Een foto van Fado maken is echt onmogelijk, haha..


Wooow, de lucht is echt mooi!



Even piano spelen (:


En nog even de vlog van vandaag kijken!


Een paar plaatjes van instagram:




Sinaasappels zijn lekker, dat jullie dat even weten.


Hotter than my daughter! Dat kun je echt goed zien op de foto 


We sluiten de dag af met een lekker kopje thee.


Tot morgen!

Liefs,
Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hey! Bedankt voor je reactie!
Liefs Maaike